A la tardor... fred i calor!
Després de molts dies de tardor amb un oratge més bé d'estiu, ha arribat el fred, per ací la frescoreta.
Ja podem explicar-li a les nostres llavoretes que és temps de jaqueta, vent, fulles que cauen, de paraigües, botes i pluja (ja ens agradaria), de fruits sols típics d'aquesta estació... i després d'observar com anàvem hui vestits, de llevar-nos la jaqueta a classe i posar-la per a eixir al pati i tornar a casa, hem decidit que sí, que ja ha arribat LA TARDOR a la nostra classe.
La segona activitat ha sigut un puzle, on havien d'observar el dibuix, adonar-se'n que a l'habitació hi havia un paraigües, una jaqueta i un xiquet que dormia.
Hem intentat produir una conversa, repetir el vocabulari, donar resposta a qüestions:
- Necessitarà hui la jaqueta?
- I el paraigües?
- Si el destapem què tindrà fred o calor?
- Què es posarà si té fred?
L'última activitat és purament de coordinació ull-ma, encaixar les peces del puzle.
Cal anomenar que totes les activitats s'han graduat en complexitat atenent a la individualitat de l'alumnat.
S'ha realitzat un per un mentre la resta jugava lliurement.
Nicolás estava molt concentrat però no ha pogut resistir-se a Carlos que ens donava una lliçó d'educació vial, malgrat que ha acabat trencant el fruiter. Coses que passen!
que faeners m'han eixit estos xiquets, mare!!!!!!!!!, no pasen un dia sense treballar
ResponElimina